7 triků na rychlé hubnutí

9. ledna 2014 v 15:25 | sarah-lee |  Rady nejen pro krasu
Krásná postava a skvělý vzhled je sen každé z nás. Ale, jak se k takové postavě dopátrat? Článek vám poradí 7 triků, jak na to :)

TIP č. 1 - pít dostatek tekutin
Neznámená to však, že by jsme měli místo jídla jenom pít šťavy - tak určitě nezhubnete. Ale někdy během dne, když vás začne honit mlsná, zkuste se zaplnit třeba sleničkou vody.

TIP č. 2 - přemýšlejte o jídle,které si do jídelníčku přidáte, ne o tom, které musíte dát pryč
Důležitou složkou, kterou by jsme měli mít v jídelníčku je ovoce a zelenina. Je dokázano, že ovoce a zeleni je číslem jedna v prevenci proti různým nemocím a nachlazením.

TIP č. 3 - zapřemýšlejte nad tím, jestli jste opravdu hladoví
Kdykoliv se cítíte hladoví, je dobré si uvědomit jestli se jedná o hlad a není to jen chuť. Aby jste to rozeznali, jezte jen přiměřené porce, lépe se naučíte rozeznat hlad od chutě.

TIP č. 4 - pozor na jídlo u televize
Pokud jdete po večeři k televizi, zapomeňte na brambůrky nebo křupky. Nakrájejte si raději zeleninu se sýrem, když přidáte správné koření, zachutná vám to mnohem více.

TIP č. 5 - udělejte si několik svačin během dne
Pokud budete jíst méně kalorií, než spálíte, budete hubnout. Rozdělte si své dvě velké porce na několik menších po celý den. Podle studií lidé, kteří jí 4-5 jídel za den, lépe kontrolují svou chuť k jídlu a tak i hmotnost.

TIP č. 6 - kořeňte!
Hojně přidávejte koření a především chilli k vašemu jídlu. Výraznější chutě lépe uspokojí vaše chuťové buňky a utlumí hlad.

TIP č. 7 - neutěšujte stres jídlem
Vyrovnat se se stresem není jednoduché, ale místo, abyjste sáhli po jídle si připravte několik taktik, jak se jídlu vyhnete. Vyzkoušejte třba čtení, poslouchejte hudbu nebo vyzkoušejte meditace.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lory Lory | Web | 9. ledna 2014 v 16:53 | Reagovat

Zajímavé triky, určitě vyzkouším, potřebovala bych po vánocích trochu zhudnout :D

2 proana-brandie proana-brandie | Web | 9. ledna 2014 v 17:29 | Reagovat

Máš to tady moc hezké :)
Když jsem začínala s hubnutím, jedla jsem fakt hodně málo, ale postupně jsem se snažila přidávat. Důležitý je hlavně pohyb, já se zaměřila především na kardio cvičení (aerobic, zumba, běh, jízda na rotopedu), abych snížila celkovou tělesnou hmotnost, a teď už kombinuju kardio s posilováním. :)

3 Shađaya -- staycomplicated.blog.cz Shađaya -- staycomplicated.blog.cz | E-mail | Web | 9. ledna 2014 v 22:49 | Reagovat

Ještě bych přidala nepřežírat se a nejíst jen proto že se nudím :D

4 Rosa Rosa | 10. ledna 2014 v 14:02 | Reagovat

Dekuji za prijemny komentar :) krasny tipy budu se inspirovat!

5 sarah-lee sarah-lee | Web | 10. ledna 2014 v 14:10 | Reagovat

[4]: to níc :) určitě něco vyzkoušej!

6 BeautyAnne BeautyAnne | Web | 19. února 2014 v 10:30 | Reagovat

Pěkná inspirace :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama