Zdravá snídaně - rady a tipy

20. ledna 2014 v 15:52 | sarah-lee |  Rady nejen pro krasu
Snídaně je základ dne a proto by měla být dodržována. Pokud nesnídáte je to chyba a důsledek špatného stravování. Co si ale dát k snídani, aby to bylo zdravé?



Zdravá snídaně je důležitá nejen pro úspěšné hubnutí, ale i pro zdravý životní styl. Je to start do nového dne. Někteří ale nesnídají a tvrdí, že prý "nemají čas" nebo že nemají "chuť".
Oblíbené koblihy a buchty jsou sice dobré, ale né vhodné pro každodenní snídani. Stejně tak oblíbené sladké cereálie a cornflakes nejsou nejlepším řešením, protože obsahují příliš jednoduchých cukrů. Zvolte vhodnou snídani, která vám dodá potřebné cukry a bílkoviny!

TYPY NA ZDRAVOU SNÍDANI
  • sypané müsli - kupte si nebo si doma smíchejte vločky se sušeným ovocem či oříškami. Jde o vhodnou snídani, která vás nasytí na dlouho. Můžete müsli doplnit čerstvým ovocem.
  • vločky s jogurtem nebo kefírem - nechutnají vám samotné vločky? Zkuste si je dát s jogurtovým mlékem nebo kefírem.
  • celozrný chléb nebo pečivo - se sýrem žervé a plátkovým sýrem nebo šunkou
  • celozrnný chléb - s tence mazaným máslem a sýrem nebo šunkou
  • ovesná kaše - ovesná kaše je velmi častou snídaní těch, kteří chtějí zhubnout nebo dbají na svůj životní styl
  • pohanková, rýžová nebo jáhlová kaše - můžete si připravit podle různých receptů mnoho variací kaší, které vás nikdy neomrzí
  • palačinky - připravované na tefolové pánvi s tenkou vrstvou marmelády nebo s ovocem, palačinky si můžete připravit ze špaldové, pohankové, celozrnné pšeničné mouky nebo mixu mouk, bude to lepší varianta než jen z bílé pšeničné

OBČAS SI MŮŽETE DÁT
  • míchaná vajíčka - jednou za čas vůbec nevadí, pokud si je připravíte vhodným způsobem. Dokonce dodávají bílkoviny a některé vitamíny, které vyrovnávají hladinu cukru v krvi
  • chleba s marmeládou a máslem - pokud si občas natřete na chleba (klidně i na chleby typu Šumava) tenkou vsrtvu másla a marmelády s velkým obsahem ovoce můžete si zdravě pochutnat
  • zapékané müsli - existuje i zapékané müsli, které obsahuje méně tuku a cukru než obvykle prodávané müsli. I tak je ale sypané müsli mnohem vhodnější
  • sendvič - toustový chleba se šunkou, sýrem a zeleninou je oblíbenou pochoutkou a s kvalitními potravinami vykouzlíte výbornou snídani
  • bageta - stejně jako sendvič si připravte i bagetu, použijte špaldovou bagetu, kterou doplníte sýrem a šunkou

NEVHODNÁ SNÍDANĚ
Oblíbené buchty, koláče, štrúdly, koblihy, sladké cereálie a cornflakes moc vhodné na zdravou snídani nejsou, protože obsahují jednoduché cukry. Takže si je dejte jednou za čas.

A CO K PITÍ?
  • čaj
  • voda
  • voda ředěná ovocnou šťavou bez cukru
  • káva ( pijte však i jiné tekutiny
  • voda s citrónem








 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Snídáte?

ano 66.7% (6)
občas 11.1% (1)
nikdy 22.2% (2)

Komentáře

1 LexiChris LexiChris | E-mail | Web | 20. ledna 2014 v 21:02 | Reagovat

Však v klidu až budeš mít čas, tak se udělá:-)...Jo dobře pokusím se něco pěkného najít:-)

2 LexiChris LexiChris | E-mail | Web | 20. ledna 2014 v 21:14 | Reagovat

Věřím tomu, že máš toho hodně a že jsi ráda, že vůbec něco přidáš:-). V klidu já se k tomu asi taky dostanu až o víkendu takže pohoda:-). Taky musím zjistit jak se dělají ikonky ach aspon nejsem sama:-):-D.Oh děkuji toho si cením :-)

3 BeautyAnne BeautyAnne | Web | 19. února 2014 v 10:31 | Reagovat

Můžu jen souhlasit:-)

4 Karfigolka Karfigolka | E-mail | Web | 25. března 2015 v 9:41 | Reagovat

Já mám tak ráda snídaně někde v hotelu. Jejich bohaté švédské stoly jsou super, není tomu jinak ani u poznávacích zájezdů. Zájezdy do Pobaltí jsou úžasné, člověk je pořád někde na vodě http://www.redoktravel.cz/poznavaci-zajezdy/62-pobaltske-staty/vyhledavani/?typy=Pozn%C3%A1vac%C3%AD+z%C3%A1jezdy&lokalita=62

5 Larryred Larryred | E-mail | Web | 27. dubna 2017 v 21:08 | Reagovat

join the new social <a href=http://onlinecasinos-x.com>casino</a> guide

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama