Motivace ke cvičení? správné oblečení pomůže..

23. února 2014 v 21:44 | sarah-lee |  Rady nejen pro krasu
Dali jste si v novém roce předsevzetí, že chce začít cvičit, tak jako já? Článek poslouží jako malá motivace se ke cvičení dostat...stačí si vybrat jen vhodné oblečení :)


Čím lépe se v takovém úboru budete cítit a sama se sobě líbit, tím větší motivaci vám to přinese. Ale v žadném případě to neznamená, že musíte honem utíkat do obchodu a nakoupit nejdražší sportovní oblečení. Klidně si kupte jen obyčejné šortky a tílko a raději investujte do několika variant.
Možná se vám to zdá jako hloupost. Ale americký výzkum potvrdil, že lidé jsou skutečně výkonnější, pokud na sobě mají vhodnější oblečení určené k výkonu na který se chystají.




Ale co si teda oblíct?
Když už na sobě budete mt sportovní oblečení, připadnete si mnohem akčnější a najednou se vám tak nějak chce hýbat. Začnete přemýšlet jako sportovec a příde vám jako skvělý nápad vyrazit do tělocvičny nebo třeba běhat.
Každopádně do posilovny jít nemusíte, dnes se dá klidně cvičit i doma. (já třeba cvičím spíš doma a do posilovny jdu jenom na pás, když mám čas).

Takže, co teda na sebe? Kromě šortek a plavek si můžete také pořidit mikinu a tepláky (stylové, nepoužívejte ty prastaré s vytahanými koleny, v těch se vám jen těžko bude chtít vyrazit mezi lidi). Uvidíte, že se vám tak bude snadněji opouštět teplo domova, než kdyby jste se do posilovny vydala v šatech a na podpatcích a tenisky měla v elegantní kabelce. Co si o vás asi myslí ostatní? Někomu pomáhá i to, co si o něm myslí druzí lidé, jak ho vnímají.

Cvičí někdo z vás? Pokud ano, určitě se podělte v komentáři, jak cvičíte a co vás baví. Budu ráda za nové tipy :)











 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Belli- Rose Belli- Rose | E-mail | Web | 23. února 2014 v 21:54 | Reagovat

To je hodně dobrá motivace:) Já cvičím už asi 3 měsíce s Cassie (www.blogilates.com) podle měsíčního plánku, který zveřejňuje na blogu, je super, že ty její videa jsou sice náročná, ale ona u nich furt mluví a směje se, takže ani nevnímám, že je to taková zátěž:D A navíc je změna hodně vidět, takže ti ji můžu jen doporučit:)

2 Monbella Monbella | Web | 23. února 2014 v 22:04 | Reagovat

Je vidět , že máš přehled, super článek :-)
Já cvičím 2x týdně piloxing a 1x týdně chodím plavat. Chůzi po městě nepočítám :D

3 foto-es foto-es | Web | 24. února 2014 v 9:35 | Reagovat

já jdu jednou týdně na zumbu a občas se donutím jím ještě na posilování, ale většinou nic víc, jsem flákač :D a moje krásné oblečení, co jsem si nakoupila mi vážně nepomáhá :(

4 B. B. | E-mail | Web | 24. února 2014 v 10:16 | Reagovat

Ách jo taky bych se měla už dokopat k nějakému tomu cvičení, ale jsem na toto děsně líný člověk! :D :)

5 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 24. února 2014 v 15:22 | Reagovat

Když cvičím beru si na sebe šortky a tílko, nebo legíny a sportovní podprsenku :-) cvičím docela pravidelně a to jsem si předsevzetí nedala

6 Mrs. Tollens Mrs. Tollens | Web | 24. února 2014 v 20:46 | Reagovat

Krásnej článek :3! Jinak já sama mám volnější kalhoty (nasrávačky) a k tomu teda sportovní tričko, ted už chci jen na narozky dostat sportovní podprsenku je úžasná (ale taky není vůbec nejlevnější). Jinak je dobrý si vážně to jídlo hlídat, třeba ségra si každej den do předu píše jídelníček :D Je fájn si ráno udělat 20min na snídani s čajíčkem, protože tě to an den navnadí a budeš se cítit teple. Jinak já jela 21.dení výzvu (s online-trenérem) a tedka jedu 30denní výzvu spojené dohromady + nějaký cviky na víc, rozhodně vše nedělám na ráz jak mám většinou napsaný v pohybu, ale po částech s pauzama :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama